Робота школи молодого педагога як форми фахового вдосконалення педагогів полягає у вирішенні головних проблем і боротьбі з найбільш типовими труднощами молодих спеціалістів. Визначити ці проблеми допомагають анкетування та співбесіди.
Проблема: створення умов для професійного станов¬лення молодих педагогів шляхом удосконалення уроку як основної форми організації процесу навчання і засобу розвитку творчої особистості викладача й учня.
Мета: цілеспрямований вплив на розвиток індивідуального сти¬лю творчої діяльності молодого педагога та творчого потенціалу учнів на основі інноваційної науково-методичної допомоги.
Завдання:
− заохочення мотивів творчої діяльності кожного молодого педагога;
− поглиблення науково-методичної підготовки;
− удосконалення педагогічної техніки;
− надання систематичної реальної дієвої психо¬логічної допомоги з метою розвитку сучасного стилю педагогічного мислення;
− формування індивідуальної високоефективної системи педагогічної діяльності шляхом удосконалення сучасного уроку;
− виховання потреби в безперервній самоосвіті;
− стимулювання групової творчості та ініціативи;
− включення молодих педагогів до проведення відкритих уроків з демонстрацією нових мето¬дик навчання, впровадженням у практику ро¬боти нових педагогічних технологій;
− залучення до впровадження і використання інно¬ваційних досягнень психолого-педагогічної науки, до науково-дослідної роботи та наукових публі¬кацій під керівництвом компетентних наставників.
Залишити відповідь